    From: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy to jest legalne???
    Date: Tue, 15 Oct 2002 17:40:32 +0200

    >A czy zwracanie się do Ciebie per Danielu Roziecki jest nielegalne???Podałeś
    >swoje dane a ONI grzecznie zapytuja czy chcesz dostawać od nich
    >reklamę.Przecież nikt mi nie zabroni wysyłania maili do osób którzy
    >publicznie swoje dane podają.

    Nie napisal ze podal dane - napisal ze oni napisali ze podal.

    IMHO jezeli na stronie na ktorej umiescil swojego maila (jezeli
    umiescil) nie napisal, ze "zgadza sie..." to zadnej zgody nie wyrazal.
    Podanie danych informacyjnych na swojej stronie nie jest wyrazeniem
    zgody na ich przetwazanie w celach marketingowych!

    /me proponuje forwardowac takie listy do odpowiednich abuse, tj do
    administratora serwera pocztowego z ktorego taki sam jest rozsylany
    oraz do providera, z ktorego dostepu do Internetu, taki spamer
    korzysta. W wiekszosci przypadkow abuse skutecznie "unieruchomi"
    takiego durnia.

    januszek