  • Data: 2002-10-16 11:40:35
    Temat: Re: Czy to jest legalne???
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 15 Oct 2002, Leszek wrote:

    >+ Użytkownik "Daniel Roziecki" [...]
    >+ A czy zwracanie się do Ciebie per Danielu Roziecki jest nielegalne???

    Nie jest.
    Ale napisanie na kopercie *z reklamą* "D.R. al.XXX..." chyba
    jest, co ? (pomimo że wysłanie *prywatnego* listu, nawet jeśli Daniel
    go sobie nie zamawiał :] jest dozwolone)

    >+ Podałeś
    >+ swoje dane a ONI grzecznie zapytuja czy chcesz dostawać od nich
    >+ reklamę.

    A to prawda.
    Dopóki *tylko* zapytują.
    Ale w poście który rozpoczął wątek jest mowa o liście
    *z reklamami* ! Jak dla mnie to połowa przesyłki jest
    "nielegalna" ;) (ta z reklamą, ta z cytatami z ustaw
    jest legalna :))

    Pozdrowienia, Gotfryd