  • Data: 2002-06-10 21:24:57
    Temat: Re: Czy ten cholerny kraj jest panstwem prawa ?!
    Od: "Neko" <n...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pawel Wierzchołowski" <h...@N...poczta.gazeta.pl> napisał

    > ODPOWIEDNIO OKRASZONE WIADOMOSCI GAZETOWE I TELEWIZYJNE.
    > PEWNIE WYSLALBYS TYCH LUDZI NA STRYCZEK. LATWO JEST
    > MOWIC I OSADZAC NIE ZNAJAC SPRAWY. TO JEST BRAK
    > OBIEKTYWIZMU. A CO DO ZABOJSTWA, TO TRZEBABY
    > UDOWODNIC TEMU POLICJANTOWI ZE DZIALAL W ZAMIARZE
    > POZBAWIENIA ZYCIA. CZY JESTES W 100% PEWIEN,
    > ZE MIAL TAKI ZAMIAR. TRZEBA MIEC PODSTAWY
    > DO TEGO ABY ZAMIAR ZABOJSTWA UDOWODNIC.
    > TO NIE LINCZ TYLKO SAD.

    Widze ze jestes niereformowalny niczym komuna - w Usenecie sie nie krzyczy.
    No chyba, ze nie wiesz jak wylaczyc duze litery? Podpowiedz: Caps Lock
    Sprobuj.

    Czy ja mowie, ze jestem obiektywny? Ja nie sad abym byl obiektywny.
    Malo tego - jestem bardzo subiektywny.

    Zadziwiajace wnioski wyciagasz. Twoje "przenikliwosc" mnie porazila.
    Skad wiesz, ze wyslalbym tych ludzi na stryczek. Przeciez ja jestem
    przeciwny karze smierci.

    A czy Ty jestes pewien ze nie mial takiego zamiaru?
    Efekt sie liczy. A efekt byl tragiczny.

    BTW: Pocwicz z Caps Locki'em :)))

    Neko