  • Data: 2002-06-10 21:24:28
    Temat: Re: Czy ten cholerny kraj jest panstwem prawa ?!
    Od: "Neko" <n...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tedi" <t...@p...onet.pl> napisał

    > Dupku jeden kiedy zrozumiesz ze jeśli postawisz się na policjanta to masz
    > tak oberwać
    > żebyś pamiętał do konca życia.
    > Kiedy wejdziesz na mój teren to powinienem mieć prawo Cię zastrzelić,
    > co z wielką przyjemnoscią bym zrobił bo reprezentujesz typ debilnego
    > chłopka
    > roztropka .
    > Nie rób z siebie takiego idioty dziwaka .

    Dupka - chloptasiu - ujrzysz gdy spojrzesz w lusterko - jesli takowe
    posiadasz.

    Zareczam Cie ze nie zdarzylbys mnie zastrzelic - dzieciaku - bo szybciej bym
    Ci morde obił, gdybys wyskoczyl na mnie z bronia, nawet gdyby to byl
    jak mowisz - Twoj teren - bo jak mniemam w Twoim prostackim mniemaniu
    Twoj teren to takze teren przyblokowy z lawka i "rozrywkowymi kolesiami"

    Jak dla mnie koniec dyskusji. EOT :(

    Neko