  • Data: 2002-06-10 18:49:56
    Temat: Re: Czy ten cholerny kraj jest panstwem prawa ?!
    Od: "Pawel Wierzchołowski" <h...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Neko <n...@z...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "HAXO" <h...@N...poczta.gazeta.pl> napisał

    > Po pierwsze nie krzycz. Nie jestes u siebie w domu.
    >
    > Po drugie zadalem pytanie. Po to sie pyta aby znalezc odpowiedz.
    > Nie kazdy jest tak "genialny" jak Haxo
    >
    > Skoro ja nie rozumiem, moglbys mi wyjasnic? Nie jestem ani prawnikiem
    > ani bieglym. Jestem zwyczajnym obywatelem, ktory zapytal.
    >
    > Czy moze "daj se spokoj" to wszystko na co Cie stac?
    >
    > Neko
    >

    > A CZY CIEBIE STAC NA OSADZANIE LUDZI ZNAJAC TYLKO
    ODPOWIEDNIO OKRASZONE WIADOMOSCI GAZETOWE I TELEWIZYJNE.
    PEWNIE WYSLALBYS TYCH LUDZI NA STRYCZEK. LATWO JEST
    MOWIC I OSADZAC NIE ZNAJAC SPRAWY. TO JEST BRAK
    OBIEKTYWIZMU. A CO DO ZABOJSTWA, TO TRZEBABY
    UDOWODNIC TEMU POLICJANTOWI ZE DZIALAL W ZAMIARZE
    POZBAWIENIA ZYCIA. CZY JESTES W 100% PEWIEN,
    ZE MIAL TAKI ZAMIAR. TRZEBA MIEC PODSTAWY
    DO TEGO ABY ZAMIAR ZABOJSTWA UDOWODNIC.
    TO NIE LINCZ TYLKO SAD.
    haxo