  • 1. Data: 2004-06-22 07:01:05
    Temat: Czy taka osoba jest absolwentem?
    Od: "lukas3339" <l...@g...net.pl>

    Witam,
    Taka sytuacja: ktos konczy studia, zdaje wszystkie egzaminy ale nie oddaje
    pracy magisterskiej. Mijaja 2 lata i dopiero wtedy ta osoba bierze sie za
    napisanie pracy mgr, czy po obronie ma status absolwenta czy nie?

    --
    lukas3339

  • 2. Data: 2004-06-22 07:03:01
    Temat: Re: Czy taka osoba jest absolwentem?
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Tue, 22 Jun 2004 09:01:05 +0200, lukas3339 napisał/napisała:
> [...]
    > pracy magisterskiej. Mijaja 2 lata i dopiero wtedy ta osoba bierze sie za
    > napisanie pracy mgr, czy po obronie ma status absolwenta czy nie?

    oczywiscie a dlaczego nie ? te 2 lata to mogla byc dziekanka, chociaz nie
    wiem jak mowi regulamin uczelni, dowiem sie w tym roku na wlasnej skorze :>

    --
    * zycie zaczyna sie po 30. ale tez przed 30. moze sie skonczyc *
    GG: 70701

  • 3. Data: 2004-06-22 07:18:57
    Od: "lukas3339" <l...@g...net.pl>

    "Papik" <p...@a...net> wrote in message
    ..
    > oczywiscie a dlaczego nie ? te 2 lata to mogla byc dziekanka, chociaz nie
    > wiem jak mowi regulamin uczelni, dowiem sie w tym roku na wlasnej skorze
    :>

    Chodzi mi tu o to czy Urzad Pracy uzna ta osobe za absolwenta ( a
    wlasciwie -tke :-)). Bo w sumie uczelnie ukonczyla juz 2 lata temu.

    --
    lukas3339

  • 4. Data: 2004-06-22 08:33:39
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    lukas3339 napisał:

    > Chodzi mi tu o to czy Urzad Pracy uzna ta osobe za absolwenta ( a
    > wlasciwie -tke :-)). Bo w sumie uczelnie ukonczyla juz 2 lata temu.

    Wydaje mi się - podkreślam: wydaje mi się, że absolwentem jest osoba,
    która uzyskała absolutorium (czytaj: praca mgr nie ma nic do rzeczy od
    strony formalnej). Ale oczywiście najlepiej byłoby zapytać w samym UP
    albo dziekanacie uczelni.

    Pzdr
    PWZ

  • 5. Data: 2004-06-22 08:53:56
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    : Chodzi mi tu o to czy Urzad Pracy uzna ta osobe za absolwenta ( a
    : wlasciwie -tke :-)). Bo w sumie uczelnie ukonczyla juz 2 lata temu.
    :
    :
    no to mow dokladniej, chodzi o to czy teraz uzna zanim te magisterke
    obronisz tak?

    P.

  • 6. Data: 2004-06-22 09:15:44
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    Piotr Zawadzki wrote:

    > Wydaje mi się - podkreślam: wydaje mi się, że absolwentem jest osoba,
    > która uzyskała absolutorium (czytaj: praca mgr nie ma nic do rzeczy od
    > strony formalnej).

    Dziś pojecie absolutorium chyba nie istnieje. Ostatnim egzaminem jest
    egzamin dyplomowy. Kto nie go nie zdał - nie ukończył studiów.
    Piotr

  • 7. Data: 2004-06-22 09:31:56
    Od: "lukas3339" <l...@g...net.pl>

    "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> wrote
    in message news:cb8s3j$lbp$1@inews.gazeta.pl...
    > no to mow dokladniej, chodzi o to czy teraz uzna zanim te magisterke
    > obronisz tak?

    Nie chodzi o mnie tylko o moja dziewczyne gwoli scislosci. Jesli obroni sie
    we wrzesniu, to czy od wrzesnia przez nastepne 12 miesiecy bedzie dla UP
    miala status absolwenta czy nie?

    --
    lukas3339

  • 8. Data: 2004-06-22 09:32:54
    Od: "lukas3339" <l...@g...net.pl>

    "Piotr Fonon" <f...@p...onet.pl> wrote in message
    Piotr Zawadzki wrote:

    Dziś pojecie absolutorium chyba nie istnieje. Ostatnim egzaminem jest
    egzamin dyplomowy. Kto nie go nie zdał - nie ukończył studiów.
    Piotr

    No wlasnie a na stronie mojego UP pracy pisza ze licza od daty na dyplomie.
    I stad sie zastanawiam.

    --
    lukas3339

  • 9. Data: 2004-06-22 09:53:08
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Tue, 22 Jun 2004 11:32:54 +0200, lukas3339 napisał/napisała:
    > No wlasnie a na stronie mojego UP pracy pisza ze licza od daty na dyplomie.
    > I stad sie zastanawiam.

    czyli tak jest ale i tak wliczaja okers trwania studiow a nie faktyczny czas
    studiowania :) Czyli jak studia mialy normalnie 5 lat a ktos studiowal 12lat
    (znam takich) to roznica jest w plecy. :)

  • 10. Data: 2004-06-22 10:26:34
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    Piotr Fonon napisał:

    > Dziś pojecie absolutorium chyba nie istnieje. Ostatnim egzaminem jest
    > egzamin dyplomowy. Kto nie go nie zdał - nie ukończył studiów.

    Jak to: nie istnieje? Istnieje, i to jak najbardziej. Właśnie aby
    przystąpić do "egzaminu dyplomowego" (obrony pracy mgr) _musisz_ mieć
    absolutorium, co sprowadza się w gruncie rzeczy do stwierdzenia faktu,
    że jesteś "rozliczony" z uczelnią - pozdawałeś wszystkie egzaminy itp.
    Zresztą nawet z definicji (patrz: słownik wyrazów obcych): abosultorium
    - ukończenie studiów bez uzyskania dyplomu.

    Pzdr
    PWZ