  • Data: 2003-12-13 18:26:57
    Temat: Re: Czy tak to wyglada?
    Od: Bischoop <B...@k...russia> szukaj wiadomości tego autora

    Liscie opadly i Andrzej R. wygrazmolil(a):

    > Re : Jeśli to policjantka - to weź kwiatka. A swoją drogą to zapewne
    > ostatniej nocy znowelizowano KPK ? Cholera, znów coś przespałem ...
    > AR

    Hehe to gliniarz, ogolnie zatuszowac sprawy to sie chyba nie da, bo np.:
    mialem Corel Drawa, i przez ten telefon mi mowil ze przedstawiciele firm
    uznali ze kopie programow sa pirackie.

    W sumie rzeczy ktos mial dobry pomysl: znalazlem na smietniku na murku i
    chcialem zobaczyc co to jest, a tak na codzien panowie popieram Open
    Source.

    --
    % Bischoop | LRU: #260447 %
    % bischoop(at)o2.pl | GG:1705424 |ICQ:159794827 %