  • 1. Data: 2006-01-29 17:37:33
    Temat: Czy tak można?
    Od: Criminator <c...@i...pl>

    Witam;

    Zostałem sfotografowany w zeszłym roku przez fotoradar straży miejskiej.
    Odmówiłem płacenia, bo uważałem (i słusznie jak się okazuje), że straż
    miejska nie ma do tego prawa.

    Podzieliłem się z nimi swoimi wątpliwościami, a oni swoimi w Sądzie
    Grodzkim. W sądzie dostałem 100 PLN do zapłaty. Oczywiście zapłaciłem.
    Teraz zastanawiam się, czy mogę od straży miejskiej domagać się zwrotu
    tej kwoty? RPO i MSWiA są zdania, że straż miejska nie może kontrolowac
    ruchu drogowego.

    Pozdrawiam.

    --
    Nic szczególnego tu nie ma.

  • 2. Data: 2006-01-29 19:54:57
    Temat: Re: Czy tak można?
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Criminator napisał(a):
> [...]
    > Teraz zastanawiam się, czy mogę od straży miejskiej domagać się zwrotu
    > tej kwoty? RPO i MSWiA są zdania, że straż miejska nie może kontrolowac
    Odwolaj sie od wyroku. RPO na pewno nie ustanawia prawa.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl