  • Data: 2007-12-17 18:33:58
    Temat: Re: Czy sprzedawca ma prawo nie wpuscic do sklepu?
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 17 Dec 2007 17:55:19 GMT, swen napisał(a):

    > bo nie bardzo jazyles... jak pislo sie w sposob dorosly. Dlatego raz jeszcze
    > tlumacze, pisze jak do dziecka, wodac teraz zaczynasz rozumiec, ze lokal
    > wcale nie oznacza sklepu.

    Czyli jednak sklep nie jest lokalem... A lokal handlowy jest lokalem?

    > Aha, problem w tym, ze ja prawie wcale nie ogladam filmow.

    Samo nieogladanie filmow nie wystarczy. Trzeba jeszcze troszke poczytac...

    > A czemu nie cyklisci i marsjanie? A moze zydzi?

    Nie slyszalem, zeby cyklisci byli milosnikami kolektywizacji.

    > To grozba?

    Nawet nie wiesz co to grozba:)

    > (pomijajac fakt, ze niemial by ci kto raczki rozhustac...hehe,

    A po co ma sie hustac, ta reka? Takich kmiotkow wyprowadzam za ucho.

    > poza tym
    > wiesz, zycie w realu to nie to samo co gierka komputerowa i moglo by cie
    > zabolec naprawde)

    No nieraz troche kostki bola...

    > A do meskiej?
    > Zrozum, sa pewne zasady, przebieralnia jest specyficznym miejscem gdzie
    > mozna przymierzyc ubrania, przewanie nalezy sie rozebrac, dlatgo sa to
    > miejsca zasloniete chroniace prywatnosc,

    Ale dlaczego w takim razie kobiety sie wpuszcza?

    > Istnieje cos takiego jak zdrowy rozsadek, nabywa sie to z czasem jak sie
    > przechodzi okres dojrzewania, tak wiec jak dojrzejesz i bedziesz juz dorosly
    > to zobaczysz sam, to zrozumiesz.

    Jak Ty troche dorosniesz, to moze zrozumiesz co znaczy poszanowanie czyjejs
    wlasnosci. Moze tez zrozumiesz, ze jak u kogos goscisz, to wypada stosowac
    sie do jego zasad.
    Chociaz widze, ze sa marne szanse...

    . KRZYZAK .
    . Skierniewice Jesli nie masz pomyslu na 1% podatku .
    .......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl .