  • Data: 2007-12-14 16:04:20
    Temat: Re: Czy sprzedawca ma prawo nie wpuscic do sklepu?
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:mw1lyuhb9i4u$.w2j5ra35tdbh$.dlg@40tude.net...

    > Czego nie wiesz? Moze przeczytaj przepis jeszcze raz, powoli i zastanow
    > sie, czy dotyczy on tylko prywatnego domu lub mieszkania.
    > Moze pomoge, bo widze, ze z calej listy lokalizacji zauwazyles tylko "dom"
    > Przepis dotyczy:
    > - domu
    > - mieszkania
    > - lokalu (np. sklepu)

    Dopisales sobie ten nawias co?:))))
    lokal to nie zawsze oznacza sklep.
    A teraz wez konstyucjie RP, potem przepis dotyczacy dzialanosci gospodarczej
    polegajacej na prowadzeniu PUNKTU HANDLOWEGO oi wroc i napisz co sie
    dowiedziales.

    > - pomieszczenia
    > - ogrodzonego terenu
    >
    > A wiec, jesli osoba uprawniona zazada, zebys takie miejsce opuscil, to
    > masz
    > znikac stamtad w podskokach. A pozniej ewentualnie mozesz sie komus
    > pozalic.

    Bez tego nawiasu, sie zgadza a i tak nie do konca, bo prawo zabrania ci SILA
    WYRZUCIC KOGOKOLWIEK nawet z prywatnego mieszkania (nie rozpatruje tu sprawy
    obrony koniecznej!) to moze tylko policja.

    > Nieznajomosc prawa szkodzi:)

    Wiec radze odlozyc filmy a zaczac czytac od Konstytucji Rzeczpospolitej
    Polskiej.