  • Data: 2007-12-13 07:27:59
    Temat: Re: Czy sprzedawca ma prawo nie wpuscic do sklepu?
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 13 Dec 2007 03:35:49 GMT, swen napisał(a):

    > Sam to napisales.
    > Moze zaczniesz od czytania swoich postow, bo cos widze, ze sie gubisz...

    Moze zacznij czytac ze zrozumieniem. Nigdzie nie pisalem, czego moze
    dotyczyc rasizm, czy dyskryminacja, tylko kiedy bede mial problemy.
    Lapiesz roznice?

    > Nie zawsze "dofiansowanie" odbywa sie poprzez bezposrednie zasilenie ci
    > konta zlotowkami. Czasem odbywa sie to poprzez np. skoszenie trawnika w
    > otoczeniu twojego sklepu, lub poprostu zamiatanie ulicy.

    Znaczy jak sasiad kosi swoja dzialke, to dofinansowuje moja posesje?
    Trzezwy jestes?

    > Przeczytaj, to raz jeszcze.

    Nie musze czytac 2 razy. Jesli jakas dzialalnosc nie szkodzi mnie, ani moim
    klientom, to nie mam nic przeciwko. Czego nie rozumiesz?

    > A teraz raz jeszcze odpowiedz, czy gdyby prwo nie istnialo, czyz nie byl bys
    > juz niewolnikiem?

    A rozmawiamy o sensie istnienia przawa, czy Art. 135KW. Troche sie chyba
    gubisz...

    > regulujace dzialanie sklepu z UK znam dosc dobrze, wiec nie pitol, ze w UK
    > mozesz z wlasnego widzi mi sie kogos nie wpuscic lub czegos nie sprzedac

    Jestem pewien na 100% ze mozna nie wpuscic do sklepu klienta niestosownie
    ubranego.

    > Jesli nie wpuscisz kogos do sklepu bo np. ma kolczyk w uchu

    Zakolczykowani ludzie to nie grupa spoleczna.

    . KRZYZAK .
    . Skierniewice Jesli nie masz pomyslu na 1% podatku .
    .......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl .