    From: "swen" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <fjmmg4$7un$6@inews.gazeta.pl> <1...@4...net>
    <fjmpfs$phg$4@inews.gazeta.pl>
    <1mi9r55291so5$.10awgg9f61j95$.dlg@40tude.net>
    <fjmq5p$phg$6@inews.gazeta.pl>
    <1...@4...net>
    <KSG7j.111$PB.23@newsfe4-win.ntli.net>
    <p08lxejiuuhf$.1dqyz7yzg4z8u.dlg@40tude.net>
    Subject: Re: Czy sprzedawca ma prawo nie wpuscic do sklepu?
    Date: Wed, 12 Dec 2007 17:33:17 GMT

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:p08lxejiuuhf$.1dqyz7yzg4z8u.dlg@40tude.net...

    > Bzdura.

    Serio... no popatrz, a mozesz cos wiecej?
    Bo wiesz, troche moze nie znasz realiow.

    > O ile nie wpuscisz kolorowego.

    Chyba chory jestes... sadzisz, ze rasizm i dyskryminacjia moze dotyczyc
    tylko koloru skory...
    Wez chlopie sobie przeczytaj derektywy UE w sprawie dyskryminacji i rasizmu
    co to takiego.

    > Znajdz najpierw jakis przyklad nie z dupy. Na policje place gruba kase co
    > miesiac i nie jest to skladka dobrowolna, moj ty miszczu analogii.
    > Mojego sklapu nie sponsorujesz ani Ty, ani panstwo.

    Serio? Panstwo nie sponsoruje.. o prosze, to powiedz mi mistrzu prawa i
    wiedzy, czy bedzie ci przyjemnie jak obok twojego sklepu ktos na swojej
    ziemi zrobi wysypisko odpadow szpitalnych... idac tokiem twojego myslenia
    mial by do tego prawo bo jego ziemia i basta... Czy chcialbys miec pod
    sklepem spozywczym skladowisko odpadow szpitalnych?
    Watpie, i dlatego sa pewne regoly i prawa, prawa ktore tobie pomagaja jak i
    innym pomagaja a ja tez na to place podatki, wiec defacto tez dokladam sie
    do tego bys sklep mial w miejscu niezasmieconym.

    > Wiem, ze reguluje. Im bardziej socjalistyczny kraj, tym bardziej reguluje.
    > I tym gorsze wyniki gospodarki.

    Glupis, jak by nie prawo, to juz dawno byl bys niewolnikiem - rozumiesz?