  • Data: 2007-12-12 17:38:58
    Temat: Re: Czy sprzedawca ma prawo nie wpuscic do sklepu?
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:1ouudqdpj3qkp.iucjc60tdkem$.dlg@40tude.net...

    > Przeczytalem. A teraz do meritum - dlaczego dyskryminujesz moj sklep?
    > I czy powinienes dostac grzywne?

    Wiec tak molody bardzo czlowieku, jesli zakladasz sklep musisz dzialac w
    literze prawa w danym miejscu, klient nie jest sklepem i on ma odmienne
    prawa dlatego klient moze sobie wybierac sklepy jak chce, ty majac sklep
    godzisz sie na dzialanie takie jak napisano w prawie i koniec, nie masz
    prawa niewpuscic kogos z wlasnego widzi mi sie (sa wyjatki ale zwiazane z
    innmymi sprawami)
    czy teraz rozumiesz?
    Czy mam jak 5-ciolatkowi wyjasnic?