  • Data: 2007-12-12 08:34:42
    Temat: Re: Czy sprzedawca ma prawo nie wpuscic do sklepu?
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Z pamiętnika internauty.
    Własność: 'zly'
    Wpis z dnia 11-12-2007:

    > http://www.konsument.net4.pl/kw.htm
    >
    > art 135

    No jest artykuł i co?
    Powinni karać wszystkie sklepy, które mają jakikolwiek towar na zapleczu,
    ukryty przed oczami konsumenta. To raz.
    A dwa - zawsze znajdę uzasadnioną przyczynę odmowy sprzedaży - np. "Sklep
    jest ZAMKNNIĘTY" albo "Ten pan wziął tydzień temu "na krechę" i do tej nie
    zapłacił."

    A przy okazji - jak rozumiesz art. 134 par 1 - dobrze rozumiem, że żeby pod
    niego nie podpaść, wystarczy oszukać klienta na 101 zł ?

    I inny przykład (a propos dziwnych przepisów):

    Obowiązek meldunkowy powstaje najpóźniej przed upływem czwartej doby,
    licząc od dnia przybycia osoby do lokalu. Zgłoszenia zameldowania na pobyt
    czasowy trwający do 3 miesięcy dokonuje się ustnie w organie gminy w
    obecności najemcy lub właściciela lokalu.

    Czy jak jedziesz do babci na wieś na tydzień, to się u niej meldujesz?

    --
    TomaSz.
    http://www.kociezycie.net