  • 1. Data: 2002-07-06 16:08:27
    Temat: Czy sprowadzanie (ściąganie) jest przestępstwem !
    Od: "destro" <f...@p...wp.pl>

    Posiadanie materiałów o treści pornograficznej nie jest zabronione, ale czy
    "sprowadzanie" ściąganie z sieci jest już przestępstwem?
    Pytanie w odniesieniu do treści art. 202 §3 K.K.
    Czy jeśli ściągnąłem sobie z internetu na twardziela zdjęcia określone
    powyższym art. K.K to popelnilem przestepstwo? Nie rozpowszechnialem i nie
    sprzedawalem tych ze zdjec.

    Art202§ 3. Kto produkuje w celu rozpowszechniania lub sprowadza albo
    rozpowszechnia treści pornograficzne z udziałem małoletniego poniżej lat 15
    albo związane z użyciem przemocy lub posługiwaniem się zwierzęciem, podlega
    karze pozbawienia wolnościod 3 miesięcy do lat 5.

  • 2. Data: 2002-07-06 18:51:35
    Od: "bubu" <j...@i...pl>

    Użytkownik destro <f...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ag75uv$eb$...@n...tpi.pl...
> [...]
    podlega
    > karze pozbawienia wolnościod 3 miesięcy do lat 5.

    Drogie dziecko!!!!
    Możesz sciągać do woli programy i posiadać,posiadać różne prochy,trawkę
    i co tylko chcesz.Posiadać ci wolno.NIE MOGĄ CIĘ TYLKO ZŁAPAĆ
    NA ROZPOWSZECHNIANIU.
    amen

  • 3. Data: 2002-07-06 20:58:49
    Od: Marcyś <m...@N...pl>

    Użytkownik "bubu" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Możesz sciągać do woli programy i posiadać,posiadać różne prochy,trawkę
    > i co tylko chcesz.Posiadać ci wolno.NIE MOGĄ CIĘ TYLKO ZŁAPAĆ

    Co do prochów i trawki to nie mogą Cię złapać też na posiadaniu, bo to też
    jest przestępstwo.
    Swoją drogą ciekawie wyglądałoby "rozpowszechnianie" prochów i trawki.

  • 4. Data: 2002-07-06 21:05:23
    Od: "MAX" <max_kr(NO-SPAM)@poczta.onet.pl>

    "bubu" <j...@i...pl> wrote in message

    > Drogie dziecko!!!!
    > Możesz sciągać do woli programy i posiadać,posiadać różne prochy,trawkę
    > i co tylko chcesz.Posiadać ci wolno.NIE MOGĄ CIĘ TYLKO ZŁAPAĆ
    > NA ROZPOWSZECHNIANIU.

    Drogie dziecko!

    Musisz jednak wiedzieć, że w Sejmie jest już projekt nowelizacji KK, który
    zakłada wprowadzenie kolejnego paragrafu o treści:
    "§ 4. Kto utrwala, sprowadza, przechowuje lub *posiada* treści
    pornograficzne z udziałem małoletniego poniżej 15 lat,
    podlega karze pozbawienia wolności do lat 3."

    Tak więc śledź postępowanie ustawodawcy, żeby nie okazało się nagle, że
    jesteś przestępcą.

    Pozdrawiam
    MAX

  • 5. Data: 2002-07-07 02:22:29
    Od: Kudłaty <m...@F...pl>

    Użytkownik "destro" <f...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Posiadanie materiałów o treści pornograficznej nie jest zabronione, ale
    czy
    > "sprowadzanie" ściąganie z sieci jest już przestępstwem?

    skoro jest taki wątek, to przyszło mi do głowy pytanie, czy TPSA nie
    popełnia przestępstwa, udostępniając dialer (taki beszczelnie ładujący się
    dop systemu) do udostępniania pornogafii?

    Pozdrawiam wakacyjnie d r r
    Mateusz (Kudłaty) Mirski y o t g a
    GG# 551221 ICQ# 103764707 s o f
    Pisząc na priv wytnij SPAM FUJ z adresu :)

  • 6. Data: 2002-07-08 16:30:42
    Od: j...@p...onet.pl (J.F.)

    On Sat, 6 Jul 2002 20:51:35 +0200, bubu wrote:
> [...]

    >Możesz sciągać do woli programy i posiadać,posiadać różne prochy,trawkę
    >i co tylko chcesz.Posiadać ci wolno.NIE MOGĄ CIĘ TYLKO ZŁAPAĆ

    Przeciez powyzej wyraznie pisze ze nie wolno takze "sprowadzac".
    Pod ktorym to okresleniem jak na moj gust kryje sie import z
    zagranicy. Znaczy sie sciagac interkiem mozna, ale tylko z
    krajowych serwerow. Ale wtedy ich wlasciciele podpadaja pod
    "rozpowszechnianie" :-)

    Zwracam tylko uwage ze przepis mowi o tzw "hard porno", a nie o
    "zwyklym" ... chociaz ... kto wie jak nalezy interpretowac

    :-)

    J.