    From: j...@p...onet.pl (J.F.)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy sprowadzanie (ściąganie) jest przestępstwem !
    Date: Mon, 08 Jul 2002 16:30:42 GMT

    On Sat, 6 Jul 2002 20:51:35 +0200, bubu wrote:
    >Użytkownik destro <f...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

    >Drogie dziecko!!!!
    >Możesz sciągać do woli programy i posiadać,posiadać różne prochy,trawkę
    >i co tylko chcesz.Posiadać ci wolno.NIE MOGĄ CIĘ TYLKO ZŁAPAĆ
    >NA ROZPOWSZECHNIANIU.

    Przeciez powyzej wyraznie pisze ze nie wolno takze "sprowadzac".
    Pod ktorym to okresleniem jak na moj gust kryje sie import z
    zagranicy. Znaczy sie sciagac interkiem mozna, ale tylko z
    krajowych serwerow. Ale wtedy ich wlasciciele podpadaja pod
    "rozpowszechnianie" :-)

    Zwracam tylko uwage ze przepis mowi o tzw "hard porno", a nie o
    "zwyklym" ... chociaz ... kto wie jak nalezy interpretowac

    Kto (produkuje w celu rozpowszechniania lub sprowadza albo
    rozpowszechnia) treści pornograficzne z udziałem małoletniego
    poniżej lat 15 [...]

    czy

    Kto (produkuje w celu rozpowszechniania) lub (sprowadza) albo
    (rozpowszechnia treści pornograficzne z udziałem małoletniego poniżej
    lat 15 ) [...]

    :-)

    J.