    From: "MAX" <max_kr(NO-SPAM)@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy sprowadzanie (ściąganie) jest przestępstwem !
    Date: Sat, 6 Jul 2002 23:05:23 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@as.zetosa.com.pl

    "bubu" <j...@i...pl> wrote in message
    news:ag7e79$bef$1@news.tpi.pl...

    > Drogie dziecko!!!!
    > Możesz sciągać do woli programy i posiadać,posiadać różne prochy,trawkę
    > i co tylko chcesz.Posiadać ci wolno.NIE MOGĄ CIĘ TYLKO ZŁAPAĆ
    > NA ROZPOWSZECHNIANIU.

    Drogie dziecko!

    Musisz jednak wiedzieć, że w Sejmie jest już projekt nowelizacji KK, który
    zakłada wprowadzenie kolejnego paragrafu o treści:
    "§ 4. Kto utrwala, sprowadza, przechowuje lub *posiada* treści
    pornograficzne z udziałem małoletniego poniżej 15 lat,
    podlega karze pozbawienia wolności do lat 3."

    Tak więc śledź postępowanie ustawodawcy, żeby nie okazało się nagle, że
    jesteś przestępcą.

    Pozdrawiam
    MAX