  • 1. Data: 2005-05-10 18:06:48
    Temat: Czy pracodawca moze zachorowac :)
    Od: "Dariusz Kusinski" <d...@o...pl>

    Witam,

    Zachorowalem i jutro chce pójsc do przychodni.

    Do nie dawna bylem zatrudniony na umowe o prace i mialem ksiazeczke
    ubezpieczeniowa od swojego pracodawcy.

    Od kilku miesiecy prowadze wlasna dzialalnosc.
    Teraz nie mam nic, poza dowodem wplaty skladki zdrowotnej do ZUS.
    Jakie dokumenty powinienem miec z soba?

    Pozdrawiam
    Darek

  • 2. Data: 2005-05-11 04:49:07
    Temat: Re: Czy pracodawca moze zachorowac :)
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Dariusz Kusinski napisał(a):

    > Jakie dokumenty powinienem miec z soba?

    Zabierz ze soba prawnika ;) A powaznie - zadzwon do przychodni i sie
    zapytaj dlatego, ze wszystko defacto zalezy od widzimisie pani
    rejestratorki.

    j.

  • 3. Data: 2005-05-11 05:37:09
    Od: "Maciek" <j...@K...wp.pl>

    witam
    wystarczy ze bedziesz mial dowod z nr pesel i odcinek ZUS.
    pozdrawiam
    Maciu

  • 4. Data: 2005-05-11 06:21:30
    Od: Mariusz Zieliński <l...@l...pl>

    Maciek napisał(a):
    > witam
    > wystarczy ze bedziesz mial dowod z nr pesel i odcinek ZUS.

    W NFZ jest trochę bałaganu i okropnie dużo klientów więc przy odrobinie
    sprytu załatwisz dużo :-)

    - Jestem chory i potrzebuję "książeczki zdrowia"
    [...]
    - Tu ma pan książeczkę i dziesięć kuponów.
    - Dlaczego tylko dziesięć ?
    - Bo jest pan z innego województwa.
    - Ale one mi się zaraz skończą czy nie moe dostać więcej ?
    - Nie.
    - Co powinienem zrobić jak mi się skończą, wrócić do was ?
    - Tak, przychodzi pan do nas po nowe.
    - Po czym panie stwierdzają, że mi się skończyły ?
    - Po pana słowach.
    - Aha. Właśnie skończyły mi się; poproszę nowe.

    Zacytowałem moją rozmowę z Gdańskim NFZ z początku tego roku :-)

    --
    mariuszZIELIŃSKI

  • 5. Data: 2005-05-11 08:25:24
    Od: Tomasz <t...@p...onet.pl>

    > - Po czym panie stwierdzają, że mi się skończyły ?
    > - Po pana słowach.
    > - Aha. Właśnie skończyły mi się; poproszę nowe.
    >
    > Zacytowałem moją rozmowę z Gdańskim NFZ z początku tego roku :-)

    Glupszej rozmowy to dawno nie slyszalem. Nadaje sie do humor.pl