  • Data: 2003-10-06 21:54:10
    Temat: Re: Czy pracodawca może?
    Od: "fart" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a nie jest to przypadkiem tak ze trzeba w tygodniu odpracowac te 41 czy 42
    > godziny i miec prawo do 1 dnia wolnego w tygodniu... w wielu firmach
    > wydluzaja czas pracy o pare minut zeby wlasne nie pracowac w soboty...
    moze
    > tez dziala to w druga strone :(

    Po to napisałem nr art z kodeksu pracy ...... byś wiedziała, że masz
    pracować średnio w okresie rozliczeniowym 40 godzin na tydzień w
    pięciodniowym tygodniu pracy ....... JASNEEEE ?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Jeśli pracują inaczej ... to jest to niezgodne z obowiązującymi przepisami.

    pozdrawiam
    fart
    kurdelebele