    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Czy policjant może skierować wniosek do sądu ?
    Supersedes: <j9PtK.8089$AS_9.5815@fx12.ams1>
    <62b6993a$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <62b704bb$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <62b70bcf$0$470$65785112@news.neostrada.pl>
    <62b713be$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <62b72efb$0$469$65785112@news.neostrada.pl>
    <62b7567e$0$566$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Sun, 26 Jun 2022 04:00:13 GMT

    On 2022-06-25, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Zamiast z uporem maniaka bić pianę wskaż ów prosty sposób po prostu.

    Nie znam się na procedurach, ale serio, dla większości osób bez
    deficytów społeczno-emocjonalnych jest trudne do wyobrażenia, że w
    opisywanych okolicznościach można postawić matce zarzut zabójstwa. To
    jest działanie na jej szkodę i to w potencjalnie znaczącym stopniu. A
    przecież można i należałoby przyjąć, że jest ona niewinna, czy wręcz
    jest tu również ofiarą. Nie pamiętam jak się tam to wszystko zakończyło,
    ale powinno się skończyc pozwem i gigantycznym odszkodowaniem za takie
    działania.

    Już Ci to Robert kiedyś pisałem, ale MZ zjada Cię chyba rutyna i
    zaczynasz traktować takie rzeczy koszmarnie przedmiotowo. Zupełnie
    wydajesz się tracić z pola widzenia, że tam są żywi i czujący ludzie, w
    tym matka, która być może w żadnym stopniu nie przyczyniła się do
    śmierci tego dziecka, ale już całe życie będzie się sama za to obwiniać.
    No to dołóżmy jej jeszcze zarzut zabójstwa. To jest ciężkie do
    przełknięcia.

    --
    Marcin