  • Data: 2009-07-08 14:03:14
    Temat: Re: Czy pieszy moze poruszac sie po jezdni
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Lip, 15:32, kuba <j...@g...com> wrote:
    > WS pisze:

    > Boli mnie, że ludzie nie potrafią czytać ze zrozumieniem i potem mówią,
    > że prawo jest zagmatwane... Czasami jest, ale nie w tym przypadku.

    a co z 2 ktore brzmi "2. Pieszy idący po poboczu lub jezdni jest
    obowiązany iść lewą stroną drogi. " a nie np. "... jesli ma mozliwosc
    wyboru" :)
    taryfikator mandatow: "Naruszenie przez pieszego idącego po poboczu
    lub jezdni obowiązku poruszania się po lewej stronie drogi art. 11
    ust. 2 50 PLN"

    wg mnie w tym przypadku 1 i 2 sa sprzeczne - ktorys trzeba zlamac -
    tyle mowi logika ;)

    WS