    From: r...@m...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy patrol policji ma prawo mnie wylegitymować?
    Date: Sat, 29 Nov 2008 18:48:04 +0100
    Sender: k...@n...onet.pl

    > A z tym to już do premiera proszę.
    > System TETRA od kilku lat powstaje. F-16 latają, a zintegrowanego
    > systemu łączności z offsetu nie ma.
    >
    > Co do dostępności danych zależy jaka jednostka. Jeśli na Ericssonach
    > pracją to nie ma szans na podsłuch. Jeśli na Motorolach to spokojnie
    > można słuchać chyba, że scramblery używają w co wątpię.

    Brakuje Ci kolego wiedzy technicznej z zakresu radiokomunikacji.

    System EDACS firmy Ericsson jest niestety analogowy i podsłuch jest możliwy
    dowolnym odbiornikiem z zakresem UHF i fakt zmiany częstotliwości po
    zakończeniu transmisji nie zmienia tego faktu że można usłyszeć pełne
    wypowiedzi z danymi osobowymi a jak komuś to przeszkadza to dokładając
    kilkaset zł kupuje odbiornik przystosowany do systemu EDACS Ericsson.

    To samo dotyczy pasma VHF używanego na prowincjii, tu jeszcze prościej bo
    praca odbywa się na jednym kanale częstotliwości.

    Dla ułatwienia wykaz częstotliwości na których pracuje policja w różnych
    miastach i gminach w Polsce - jest powszechnie dostępny w internecie.

    System TETRA owszem cyfrowy, ale ile jest go procentowo w policyjnej
    radiołączności?