    From: Flo <f...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy patrol policji ma prawo mnie wylegitymować?
    Date: Sat, 29 Nov 2008 18:19:43 +0100

    r...@m...com pisze:

    > A jak z legalnością podawania pełnych danych osobowych przez radio, z
    > wypowiedzi ustnej zatrzymanego, w przypadku gdy ten nie posiada przy sobie
    > dokumentów?

    Jest zarządzenie Komendanta Głównego.
    W skrócie.
    Jeśli nie ma terminala wówczas sprawdza się drogą radiową. Jeśli
    sprawdzany jest sam to nie ma problemu. Jeśli sprawdzany jest w
    towarzystwie osób postronnych (trzecich) to jeśli warunki(względy
    bezpieczeństwa partnera) pozwalają powinien oddalić się na taką
    odległość aby treść korespondencji radiowej nie byłą słyszana, przez
    osoby postronne.

    Pewnie na bip.kgp.gov.pl jest ten akt ale nie chce mi się szukać więc
    opisowo podaję.

    --
    I wszystko jasne :)
    GG - 2539855