eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy odbieranie rozmów telefonicznych stało się (stanie się od 12 listopada) obowiązkowe? › Re: Czy odbieranie rozmów telefonicznych stało się (stanie się od 12 listopada) obowiązkowe?
    Date: Sat, 30 Oct 2021 19:19:27 +0200
    Subject: Re: Czy odbieranie rozmów telefonicznych stało się (stanie się od 12
    listopada) obowiązkowe?
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.10.2021 o 18:38, cef pisze:

    > Po co zabierać służbowy telefon ze sobą po pracy?
    > Ja zostawiałem w biurku.

    Z różnych powodów. Ja na przykład mam tak, że odebranie służbowego
    telefonu po godzinach może potencjalnie o rząd wielkosci zmniejszyć
    burdel jaki zastanę następnego dnia "na zakładzie". A burdel i tak
    musiałbym posprzątać więc się opłaca odebrać. Tym bardziej że ci co mają
    ewentualnie dzwonić wiedzą od jakiej skali burdelu dzwonić i nie
    nadużywają tego. Jak nie odbiorę to też pretensji nikt nie ma i
    tłumaczyć się z tego nie muszę..

    --
    Shrek