eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy odbieranie rozmów telefonicznych stało się (stanie się od 12 listopada) obowiązkowe? › Re: Czy odbieranie rozmów telefonicznych stało się (stanie się od 12 listopada) obowiązkowe?
  • Data: 2021-10-31 13:46:13
    Temat: Re: Czy odbieranie rozmów telefonicznych stało się (stanie się od 12 listopada) obowiązkowe?
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-10-31 o 05:51, Shrek pisze:

    > Finansowo bez znaczenia - raz na dwa miechy ktoś zadzwoni. Zresztą -
    > pewnie za to coś tam dostaję w postaci premii uznaniowej. Generalnie nie
    > mam z tym problemu, ale rozumiem, że ktoś może mieć - jego prawo.

    Ja mam po prostu inne doświadczenia.
    Dzwonili w tygodniu - nie tylko jak się zaczynał
    burdel ale nawet w prostych sprawach, a jak handlowiec
    w niedzielę pił wódkę z burmistrzem czy innym prezesem, to nie widział
    problemu, żeby zadzwonić zapytać o ile droższy
    będzie projekt z silnikami w wykonaniu Ex albo jak
    zamienisz instalację na kwasoodporną.