    From: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy nowe prawo nie jest kretyńskie? ("pedofilia")
    Date: Sun, 5 Sep 2004 00:56:03 +0200
    Sender: l...@a...pl@aek210.internetdsl.tpnet.pl

    Dnia Sat, 04 Sep 2004 23:56:22 +0200, scream naskrobał(a):

> [...]
    > mówie, że p. Kowalski trzyma na dysku w komputerze pornografie
    > dziecięcą. W międzyczasie gdy policja przygotowuje akcje przeciw temu
    > bardzo groźnemu bandycie, ja wysyłam mu anonimowego maila ze zdjęciami
    > pedofilskimi (mniejsza o to skąd je mam, bo oficjalnie to w ogóle nie
    > ja, zresztą mail jest w 100% anonimowy). Kowalski odbiera maila i już ma
    > go przejrzeć, gdy nagle słyszy walenie w drzwi, a chwile potem ma już w
    > mieszkaniu "kominiarzy". Kowalski idzie siedzieć do więzienia za to, że
    > odebrał maila, nie wiedząc nawet co w nim jest.

    To kolejny powód aby używać programów umożliwiających podglądanie
    wiadomości na serwerze bez ściągania do kompa. Dzięki czemu moża kasować
    każdy podejrzany mail ( w szczególności z zagranicy lub z załącznikami)
    nawet bez jego ściągania.

> [...]
    > pedofilską. Każdy kto troche surfuje po internecie, wie, że erotyka jest
    > tam wszechobecna i można ją znaleść pod każdym hasłem praktycznie (nie
    > wnikamy w to, że to akurat nie erotyka tylko pedofilia). Po wyjściu od
    > Kowalskiego uświadomiłem sobie, że tak jakoś coraz mniej go lubie.
    > Poszedłem na policje i powiedziałem, że Kowalski trzyma na dysku
    > pornografie dziecięcą. Okazało się to prawdą - policja znalazła te
    > zdjęcia w Temporary Internet Files. Kowalski idzie siedzieć do więzienia
    > za to, że przypadkiem otworzyła mu sie strona umieszczona przez jakiegoś

    ustawić w przeglądarce - automatycznie kasowanie cache/historii/cookies
    itd.

    Nie zmienia to faktu że prawo wymaga 'drobnych' poprawek.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org