  • Data: 2004-09-05 09:34:56
    Temat: Re: Czy nowe prawo nie jest kretyńskie? ("pedofilia")
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Sebol wrote:

    > nie ma potrzeby - wystarczy zobaczyć wielkość pliku. Generalnie nikt
    > normalny nie wysyła załączników bo najprościej jest podać link na źródło.

    No popatrz. To ja na prawdę jestem świr... Ciągle jakieś załączniki
    wysyłam...

    A jak mogę podać komuś 'link' na plik leżący u mnie prywatnie na dysku?
    Zlecenie muszę klientowi odesłać...

    (OK, ja akurat mam stałe IP i sobie postawiłem serwerek, ale nie będę
    publicznie wystawiał tłumaczeń - niektóre są poufne).

    > Inna sprawa że wystaczy stworzyć w washerze filtr typu:
    > "If the From field doesn't contain ".pl" then add the sender to the
    > blacklist, mark the message as mail to be deleted and mark the message as
    > mail to be bounced." Problem w 99% załatwiony :)

    Kolejny 'genialny' pomysł - wielu moich znajomych z własnymi małymi
    serwerami niema końcówki .pl, bo nie chcą sobie głowy zawracać
    chandryczeniem się z NASK.

    Przepis jest debilny i z nim należy walczyć, a nie kombinować, jak się
    do bezmózgów z Wiejskiej dostosować.