  • Data: 2018-12-17 19:35:50
    Temat: Re: Czy niezamówione dzwonienie jest juz przestepstwem?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17-12-18 o 16:43, n pisze:
    > Cholera bierze od marketoidów. Ewidentnie ktoś sprzedaje nasze
    > numery. Dzwonią na komórkę, odkładam niech gada dziad do obrazu, za
    > kilka minut dzwonią na stacjonarny, już parę razy takie pary połączeń
    > były (btw 2x zatrzeżone). Taka niezamówiona reklama nie jest jeszcze
    > czynem niedozwolonym?

    Dziś jakiś marketoid uparł się, by mi dać odkurzacz. Pytam, skąd ma
    numer komórkowy - wylosował. Pytam czemu się uparł, bym jechał do miasta
    odległego o kilkaset kilometrów - przecież dzwoni do abonentów w
    odległości nie większej, niż 20 km od tego miasta. Na pytanie, jak
    losuje numer komórkowy odległością od miasta nie chciał odpowiedzieć.