  • Data: 2014-09-08 09:51:51
    Temat: Re: Czy nie się ścigać oszustów?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.09.2014 15:27, Robert Tomasik pisze:

    > Ja od zawsze twierdzę, że powinna - pozaobecnymi - być jeszcze jedna
    > okoliczność wykluczająca ściganie sparwcy: Krańcowa głupota pokrzywdzonego.
    >
    > Weź mi powiedz, jak normalny człowiemożeuwierzyć, że wygrał w grze, w
    > której nie brał udziału?

    Podejrzewam, że inicjator wątku jest raczej wk*.*wiony spamem i chciałby
    udupić spamerów jak się tylko da ;)

    Ale w takim przypadku lepszym rozwiązaniem byłaby jakaś oficjalna lista
    "nie dzwonić/nie pisać" którą spamer musiałby sprawdzać przed każdym
    wysłaniem/zadzwonieniem pod karą grzywny (i to takiej solidnej, po
    której mógłby splajtować).

    Problem byłby ze spamerami operującymi z poza terenu objętego
    jurysdykcją takiego przepisu...

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić