    From: "Koyunbaba" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy nadal mogę być prawnikiem???
    Date: Mon, 9 Feb 2004 17:15:11 +0100

    Dziękuje bardzo za odpowiedź . Ale czym ja mogłabym umotywowac prośbę
    o umożenie? Ta kobieta ma złamany krąg(choć na samochodzie nie ma nawet
    śladu tylko zarysowania) i będzie chodzić, a leczenie potrwa do 6 miesięcy.
    Zaś jak leżała w szpitalu to do niej jeździłam i zapłaciłam za gorset.
    Warunki pogodwe w dzień wypadku były o tyle złe, że słońce bardzo oślepiało,
    rowerzystka nie była oświetlona, ale nawet nie wiem czy być powinna. No i
    prawo jazdy mam od 6 miesięcy... i taki pech, bo widziałam ją już z daleka i
    zaczełam powoli zwalniać i zaraz przed tym jak miałam ją wyminąć coś
    zarzuciło samochodem i teraz muszę ponosić tego konsekwencje.A co
    najciekawsze to
    ta kobieta dosłownie za chwilę skręciłaby do domu i nic by się nie stało.
    Tak więc nie
    wiem czy w moim przypadku taki wniosek coś da. A może jednak się mylę...?

    Użytkownik "P N" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wypadek.

> [...]
    na
    > koncie sześć kolizji na swoim koncie wjechał mi w bok samochodu.Tez sprawa
    > poszła do sądu bo teściowa tego gościa zamiast siedzieć jak Bóg przykazał
    na
    > siedzeniu po prawej/lewej stronie siedziała na środku gapiąc sie na
    > drogę,poleciała twarzą do przodu i leżała w szpitalu 9 dni.Pomijam że z
    nieba
    > sie lało porządnie a kierowca Tico zapomniał o światłach ale trudno,uznano
    > moją wine i miałem już zawiasy przed oczami i za miesiąc mialem rozpocząć
    IV

    http://www.gazeta.pl/usenet/