    From: "slaweks" <s...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy muszę założyć wodomierz?
    Date: Tue, 7 May 2002 09:25:26 +0200

    Dziękuję za precyzyją odpowiedź!
    Mam tylko jedno pytanie. Wspomniałeś w swym
    poście o ściąganiu zaległych należności za zużytą
    wodę. Interesuje mnie, co miałoby posłużyć za
    podstawę wyceny tych długów, jako że umowa
    na dostawę wody nie istnieje. Nie wiem, czy
    kiedykolwiek istniała, gdyż nieruchomość leży
    w małej wiosce, ostatni właścicial mieszkał tam
    przed 10 laty, tak więc jeśli była jakaś umowa,
    to pamięta ona jeszcze czasy poprzedniego ustroju.

    Pozdrawiam
    Sławek.