  • Data: 2002-05-07 16:22:36
    Temat: Re: Czy muszę założyć wodomierz?
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 7 May 2002, slaweks wrote:
    [...]
    >+ wodę. Interesuje mnie, co miałoby posłużyć za
    >+ podstawę wyceny tych długów, jako że umowa
    >+ na dostawę wody nie istnieje. Nie wiem, czy
    >+ kiedykolwiek istniała,[...]
    >+ przed 10 laty, tak więc jeśli była jakaś umowa,
    >+ to pamięta ona jeszcze czasy poprzedniego ustroju.

    Przyznam, że co do "podstawy" to nie mam pojęcia,
    może ryczałt - skoro taki istnieje. Z kolei jest
    ciekawie - bo ryczałt jest chyba od zameldowanej
    osoby :)
    Natomiast brak umowy *chyba* o niczym nie przesądza:
    mogłeś korzystać, pewnie korzystałeś - więc zapłata
    powinna się nalezeć. Prawdę mówiąc nie wiem, czy
    w skali zasilania budynku (w wodę) jest np. jakiś
    składnik "za utrzymanie sieci" (niezalezny od zużycia)
    - jeśli jest to się na niego "załapiesz" :]

    Pozdrowienia, Gotfryd