    From: Ania_i_Grzes <b...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy muszę płacić?
    Date: Fri, 06 Jul 2007 09:04:26 +0200

    W dniu 2007-07-06 07:47, witek pisze:

    > "lolka" <l...@b...pl> wrote in message
    .com...

    > Nie wiem co tam jest krzywo ja tam nic nie widzę.

    Nie zastosowali "krzyżyków" na na rogach kafelek, co w efekcie przy
    dociskaniu kafelek poobracało je, widać na fotce, przyjrzyj się.

    > A czemóż to położenie fug na nastepny dzień jest błędem ?

    Tego nie jestem pewien, ale chyba nawet w poradniku castoramy było
    napisane, że klej musi dobrze się związać i mają tak się "kleić" ok. 48h.

    Ja nie kafelkarz.

    --
    Pozdrawiamy, Ania, Grzes i synek Kamilek (08.05.2005)
    5515