  • Data: 2007-07-13 20:25:39
    Temat: Re: [OT] Re: Czy muszę płacić?
    Od: Grzegorz <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    poreba pisze:

    > Jeśli złośliwie preparowałeś przesyłkę w rękawiczkach zapewne nie.
    > Twoich nie będzie również w innym przypadku, będą natomiast te od
    > 'nieustalonej osoby', nie będącej nawet zatrudnionej u odbiorcy.
    > Sądzisz, że ktoś się będzie trudził badając wszystkich Twoich dalszych i
    > bardzo dalekich znajomych? ;)

    Ależ macie problem. Jeśli adresat przesyłki otrzymał "czystą" kartkę to
    ma prawo wysłać list zwrotny do nadawcy z oświadczeniem, że przesyłka
    była "pusta" i żąda usunięcia tegoż stanu. W przypadku sprawy sądowej,
    taki adresat jest kryty.

    Akcje z pustymi kopertami to prawie standard jeśli chodzi o biura
    rachunkowe... kiedy nie wyrabiają sie z pracą :D

    Grzegorz