    From: "witek" <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy muszę płacić?
    Date: Fri, 6 Jul 2007 00:47:08 -0500

    "lolka" <l...@b...pl> wrote in message
    news:1183698253.913897.45900@57g2000hsv.googlegroups
    .com...
    >On 6 Lip, 01:43, "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote:
    >
    >No fakt, zdjęcia może mnie bardziej wkurzają, bo widziałam na żywo.

    >Hm, po prostu kafelki są położone krzywo, tak jak ten na zdjęciu.
    >Prócz tego (ale tego wiadomo na zdjęciu nie widać, fugi były położóne
    >na następny dzień rano po kładzeniu podłogi, co jest błędem, no ale
    >nie wiem czy do udowodnienia :(

    Nie wiem co tam jest krzywo ja tam nic nie widzę.
    A czemóż to położenie fug na nastepny dzień jest błędem ?

    >To po prawej od szafy to ścianka g-k. Nieskończona. Jest też taka
    >druga, a trzecia w ogóle nie zaczęta.

    Aha, te dwa kawałki regipsu.
    No nieskończona. Trzebaby skończyć. Ale ja bym na twoim miejscu najpier
    szafę wymienił bo jest fatalna.
    Po za tym to ci i tak za kilka miesiecy popęką, bo ściana pracuje. To trzeba
    było z cegieł zrobić.

    >Zrobili dziurę przy demontażu starych parapetów, mieli naprawić
    >wszystkie glify (7 okien), nie naprawili żadnego, wszystkie tak
    >wyglądają.

    Aha, no jak mieli naprawić, to trzeba naprawić.

    >Pianka to szczegół, pod parapetami, pod oknami miały być wsporniki,
    >takie pręty metalowe, które były wcześniej, i na których leżały
    >parapety, dodatkowo dokupione wsporniki "półkowe" po bokach (parapety
    >są dłuuugie, od 2,5 do 5 m każdy). Wsporników (prętów) nie ma nigdzie,
    >tylko pianka i te dokupione po bokach.

    Stare wsprniki im raczej nie pasowały bo były niżej.
    Należy po prostu przykręcić nowe.

    Ja bym im zrobił zestawienie co mają zrobić i z zapłatą czekał na ich
    odpowiedź.
    Potem wypłacił im część bezsporną (nie wiem ile było do zrobienia więc
    ciężko powiedzieć ile 50% - 80%) za to co zrobili i powiedział, że reszta
    będzie do wypłaty po zapłaceniu ekipie, która to dokończy.

    I zbieraj dokumentację w jakim stanie to zrobili, co by mieć w sądzie jakieś
    argumenty dlaczego im nie zapłaciłas całosci.