eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy można zmniejszyć alimenty gdy dziecko było pod moją opieką ? › Re: Czy można zmniejszyć alimenty gdy dziecko było pod moją opieką ?
    From: "przeKOT" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy można zmniejszyć alimenty gdy dziecko było pod moją opieką ?
    Date: Mon, 26 Jan 2004 13:43:21 +0100
    Sender: p...@o...pl@explorer.itelligence.pl

    > wiesz, nie wiem co na to prawo, ale badz pewien, [...]

    no cóż - podejrzewam że mam do czynienia z kobietą z uprzedzeniami ?
    pozwól że spróbuję odpowiedzieć na twoje rozterki... ;-)

    1. na 6-latka który dopiero teraz pojdzie do zerowki, a do przedszkola nie
    chodzi - nie wyda się wiecej niz 470 zł. jesli myslisz inaczej, jestes w
    bledzie
    albo masz za duzo siana.

    2. dodatkowe koszty typu podroze, czesto koszty leczenia, oraz zadeklarowane
    koszty wyposazenia do szkoly - obiecałem ponosic ja - i tego dotrzymuję.

    3. nic nie kumasz z tego co napisalem.
    moja była zona otrzymuje kase na utrzymanie dziecka.
    jesli bylo u mnie przez ponad polowe miesiaca - jest chyba logicznym, iz
    mogę myslec o obnizeniu alimentow za ten m-c, akurat nie smierdze kasą w tej
    chwili,
    a ze ona placi czynszu 100 zł za swoje wlasnosciowe mieszkanie kupione po
    rozwodzie,
    a ja mieszkam w wynajmowanym i placę 600 zł i mieszkam z kumplem na spole
    w jednej chacie zeby bylo taniej - to chyba mam jakies moralne podstawy do
    tego.

    i teraz UWAGA :
    jesli o tym nie wiesz - to czas obalic w głowce mit o złym facecie sk-ynie,
    i o kochającej, biednej, pokrzywdzonej mamusi.
    nie ma ani jednego ani drugiego.
    zapytalem o cos - a ty dajesz mi tu w odpowiedzi stękanie zranionej
    wilczycy.
    sorry jesli cię obrazilem. ale męczy mnie wizerunek ojca-gnoja rysowany
    przez kobiety.

    acha - czy ja gdzieś pisałem że jestem bohaterem ?
    czy to może wyszło z twojej wyobraźni ?

    pozdrawiam
    i szczęścia życzę.
    Paweł