  • 1. Data: 2006-04-27 18:41:38
    Temat: Czy można użyć wiatrówki w obronie
    Od: "łysy" <v...@p...fm>

    Własnie.... mozna takowe coś kupić bez zezwolenia, swoją budową i wykonaniem
    przypomina to do złudzenia orginalną broń.
    Czy w przypadku napaści lub czegoś podobnego, można takową wiatrówkę użyć i
    przypuśćmy strzelając do napastnika.

    Grozi coś za coś takiego ?
    Czy lepiej nie urzywać i dać się spokojnie napaść ?

  • 2. Data: 2006-04-27 20:26:19
    Temat: Re: Czy można użyć wiatrówki w obronie
    Od: "ghostrider" <g...@g...spam>

    <mniam>

    mozna... ale grozi ci za to na pewno jedna rzecz...

    pobicie przez owego paskudnika...

    bo wiatrowka to ciezko kogos powalic na ziemie ;>

    jakis 15 juli to nie 500 juli niestety ;>

    ghostrider

  • 3. Data: 2006-04-27 20:57:59
    Od: "astoja" <a...@n...pl>

    lysy wrote:
    >Czy w przypadku napaści lub czegoś podobnego, >można takową wiatrówkę użyć
    >przypuśćmy strzelając do napastnika.

    W obronie zycia lub stanie wyzszej koniecznosci mozesz uzyc nawet bojowego
    chomika, gdy braknie Ci srutu dobij przeciwnika kolba:)

  • 4. Data: 2006-04-28 08:01:54
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Czy w przypadku napa?ci lub czego? podobnego, można takow? wiatrówkę użyć i
    > przypu?ćmy strzelaj?c do napastnika.

    Znaczy sie chcesz go jeszcze bardziej wkurzyc ? :D Rownie dobrze mozesz go
    dziobać długopisem ... :D

    --
    Krzysiek, Kraków, http://www.kszysiek.prv.pl

  • 5. Data: 2006-04-28 09:43:44
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "ghostrider" <g...@g...spam> napisał w
    wiadomości news:e2r9oh$28h$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > bo wiatrowka to ciezko kogos powalic na ziemie ;>

    oj polemizowalbym :) jak zlapie za lufe i z forhenda go palnie, to moze mu
    leb z karku zdjac ;)

  • 6. Data: 2006-04-28 11:38:29
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    łysy napisał(a):
> [...]
    > przypomina to do złudzenia orginalną broń.
    > Czy w przypadku napaści lub czegoś podobnego, można takową wiatrówkę użyć i

    w przypadku napasci mozesz zawsze sie bronic przed bezposrdnim atakiem
    jak i czym potrafisz, w przyapdku czegos podobnego juz nie za bardzo
    przynajmniej do momentu doprecyzowania co masz na mysli :)

    P.

  • 7. Data: 2006-04-28 18:09:56
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

> [...]
    >
    > mozna... ale grozi ci za to na pewno jedna rzecz...
    >
    > pobicie przez owego paskudnika...
    >
    > bo wiatrowka to ciezko kogos powalic na ziemie ;>

    Chyba, że trafi w klejnoty

  • 8. Data: 2006-04-29 04:47:04
    Od: "łysy" <v...@p...fm>

    no jeżeli taka wiatrówka przebija puszki po piwie, rozwala butelki itp. ....
    to już nie mówie ze mozna kogoś powalić na ziemie, ale można kogoś dotkliwie
    zranić bo z pewnością taki śrut wbije się głąboko w ciało ......

    Użytkownik "Przemek R."

  • 9. Data: 2006-04-29 05:50:18
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > zranić bo z pewno?ci? taki ?rut wbije się gł?boko w ciało ......

    Wszystko zalezy od miejsca trafienia i kąta "natarcia". Ja kiedys dawno
    temu dostałem w łydkę. Na spodniach ani śladu, a na łydce czerwona
    kropka o srednicy 5 mm. Aczkolwiek bolało dosc konkretnie ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 10. Data: 2006-04-29 14:27:40
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

> [...]
    > temu dostałem w łydkę. Na spodniach ani śladu, a na łydce czerwona
    > kropka o srednicy 5 mm. Aczkolwiek bolało dosc konkretnie ...

    Jak byłem mały to strzelaliśmy z pędzelkow, bo chyba tak się nazywa taki
    zaostrzony śrut z pędzelkiem na końcu, w mięso. Wchodziły cale. Tomek