  • 1. Data: 2009-06-09 17:16:20
    Temat: Czy mozna legalnie sprzedawac...
    Od: "ViRuS" <b...@b...pl>

    ... takie absurdalne rzeczy jak np. dusze, działki na innych planetach,
    komety, mgławice galaktyk itd? Jest jakas instytucja, ktora sie moze
    przyczepic i powiedziec ze nie mam prawa bo to nie moje tylko ich?

    Pozdr,L.

  • 2. Data: 2009-06-09 17:24:19
    Temat: Re: Czy mozna legalnie sprzedawac...
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 9 Cze, 19:16, "ViRuS" <b...@b...pl> wrote:
> [...]
    > komety, mgławice galaktyk itd? Jest jakas instytucja, ktora sie moze
    > przyczepic i powiedziec ze nie mam prawa bo to nie moje tylko ich?

    TAk, moze sie przyczepic i powiedziec ze to nie twoje tylko calej
    ludzkosci.

  • 3. Data: 2009-06-09 17:53:32
    Od: "lukeg" <n...@n...com>

    Użytkownik "ViRuS" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    > ... takie absurdalne rzeczy jak np. dusze (...)
    > Jest jakas instytucja, ktora sie moze przyczepic i powiedziec ze nie mam
    > prawa bo to nie moje tylko ich?

    Kościół katolicki.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-06-09 18:01:52
    Od: "ViRuS" <b...@b...pl>

    Użytkownik "lukeg" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "ViRuS" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Kościół katolicki.
    >
    > Pozdrawiam

    KK jest wlascicielem dusz? I moze mi zabronic sprzedac duszę Czingis Chana w
    butelce?

    L.

  • 5. Data: 2009-06-09 18:09:01
    Od: kuba <j...@g...com>

    ViRuS pisze:
    > ... takie absurdalne rzeczy jak np. dusze, działki na innych planetach,
    > komety, mgławice galaktyk itd? Jest jakas instytucja, ktora sie moze
    > przyczepic i powiedziec ze nie mam prawa bo to nie moje tylko ich?

    Sprzedawać możesz, tylko ten, co kupi nie będzie musiał za to płacić;)

  • 6. Data: 2009-06-09 18:16:17
    Od: leon <l...@g...pl>

    Dnia 09-06-2009 o 19:16:20 ViRuS <b...@b...pl> napisał(a):

    > ... takie absurdalne rzeczy jak np. dusze, działki na innych planetach,
    > komety, mgławice galaktyk itd? Jest jakas instytucja, ktora sie moze
    > przyczepic i powiedziec ze nie mam prawa bo to nie moje tylko ich?

    z tego co pamietam to dziala legalnie firma, ktora sprzedaje takie dzialki
    na ksiezycu . cieszy sie dosyc duza popularnoscia w stanach - glownie
    kupowane jako ekscentryczne prezenty. swoja dzialalnosc uzasadnia iz
    wszelkie miedzynarodowe umowy dotycza tylko Ziemi o innych cialach
    niebieskich brak umow.

    leon

  • 7. Data: 2009-06-09 18:25:29
    Od: games <g...@g...home.pl>

    Piotr [trzykoty] pisze:
    > "ViRuS" <b...@b...pl> wrote
    >
    > Jak możesz sprzedać coś czego nie jesteś właścicielem, ani nie upoważnił cie
    > właścicel do sprzedaży...? Immanentną cechą sprzedaży jest przeniesienie
    > WŁASNOŚCI.

    Hmm a kto jest wlascicielem ziemi ?
    Kto silniejszy ten ustanawia prawa.

  • 8. Data: 2009-06-09 18:35:32
    Od: "ViRuS" <b...@b...pl>

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > "ViRuS" <b...@b...pl> wrote
    >
    > Jak możesz sprzedać coś czego nie jesteś właścicielem, ani nie upoważnił
    > cie właścicel do sprzedaży...? Immanentną cechą sprzedaży jest
    > przeniesienie WŁASNOŚCI.

    A niby kto miałby być wlascicielem? Kto mialby mnie upowaznic? Kto upowaznil
    kogos do upowazniania mnie? ;) Sam odkrywam galaktykę i sam się obwołuję
    królem niepodzielnym i wlascicielem galaktyki odleglej o miliard lat
    swietlnych. Pytanie kto i na jakiej podstawie moze mi tego zabronic?
    Amerykanie wpadną i zamkną mnie w Guantanamo przejmując kontrolę nad odległą
    galaktyką? Sprzedaz galaktyki to oczywisty zart, choc prawnicy moga nie miec
    poczucia humoru... tylko czy mają podstawę zeby mnie udupic?

    L.

  • 9. Data: 2009-06-09 18:37:10
    Od: "lukeg" <n...@n...com>

    > Użytkownik "lukeg" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > KK jest wlascicielem dusz?

    Raczej dzierżycielem.

    >I moze mi zabronic sprzedac duszę Czingis Chana

    Oczywiście, że może!

    >w butelce?

    A tu jest problem. Dusza nie jest ciałem, więc nie może być w miejscu tak,
    by przez nie była okolona.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2009-06-09 18:37:19
    Od: "boropi" <b...@w...pl>

    > KK jest wlascicielem dusz? I moze mi zabronic sprzedac duszę Czingis Chana
    > w butelce?

    To zależy tylko od tego, jaki procent zgodzisz się im odpalić.