  • Data: 2010-02-17 09:02:49
    Temat: Re: Czy mozna legalnie nie przestrzegac zapisow umowy?
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nieco wkurzony" <k...@N...gazeta.pl> napisał
    > Kiedy mnie nie chodzi o odszkodowania (straty trudno wycenić, groziłoby to
    > chyba wieloletnim procesowaniem się) - ale o uznanie owego
    > "rozwiązania umowy" za nieważne i niebyłe.

    IMHO Spór powinien iść raczej w stronę tego, że "odłączenie" nie jest żadną
    formą oświadczenia woli, nie świadczy o wypowiedzeniu. Może to świadczyć o
    trudnościach techniczynych, a może w ogóle nie krzystałeś i do Ciebie nie
    dotarło... Zresztą co w przypadku, gdy klient sam by się odłączył, albo
    zadzwonił na portiernie usługodawcy z informają, że już "nie chce usługi",
    czy też by to uznano za skuteczne wypowiedzenie....
    Natomiast uporczywe trzymanie się tego, że musi być forma pisemna (bo
    inaczej nie ma wypowiedzenia) jest wątpliwe.