    From: "Brodek" <B...@O...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy można kserować książki?
    Date: Wed, 20 Nov 2002 09:22:40 +0100

    Użytkownik "Qtchb" <q...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:arfg49$ehj$1@news.tpi.pl...
    > tak, ale...
    > Studiuję zaocznie, mieszkam 50 km od Poznania, nie stać mnie na stancję w
    > Poznaniu, a każdy wyjazd do Pnia to 20 zł i 3 godziny w drodze. Nadmienię,
    > że od pon. do ptku pracuję.
    > Oczywiście pozostają niektóre soboty (te, w których nie pracuję).
    > I nie pisz proszę, że przecież można ksążkę wypożyczyć, bo jeśli w
    > wypożyczalni sa 3 egzemplarze najnowszego wydania (z czego 1 do
    korzystania
    > na miejsu), to praktycznie nie można wypożyczyć.

    Mieszkam 40 kilometrów od Warszawy. Z mojej miejscowości nie ma
    bezpośredniego z nią połączenia i by dotrzeć do miasta rano musiałbym
    wyjechać ... poprzedniego dnia wieczorem. Do przystanku musiałbym też
    najpierw dojść 5 kilometrów. Oczywiście pracy na miejscu nie ma i
    _codziennie_ do Warszawy muszę dojechać.
    Czy jeśli nie mam pieniędzy to powyższe uzasadnia kradzież samochodu lub
    choćby roweru?..

    Pzdr
    Brodek