  • Data: 2018-08-25 20:04:55
    Temat: Re: Czy można było zapobiec kradzieży OFE?
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-08-25 o 12:42, Shrek pisze:

    > i nie - nie żartuje. Wiem, bo mam sprawę dotyczącą "wygaszenia" stosunku
    > pracy żony w czasie urlopu macierzyńskiego i takie właśnie uzasadnienia
    > już w TK padały. Było też o tym, że nie narusza to zaufania obywatela do
    > państwa, gdyż obywatel powienie sobie zdawać sprawę i brać to pod uwagę,
    > że państwo zawsze może go wydymać... więc o żadnym zaufaniu ze strony
    > rozsądnego obywatela w stosunku da państwa mowy być nie może.

    Prawidłowa konstatacja.
    I dlatego PO przerżnęło wybory bo naród miał dość robienie w h... i to
    bezczelnie w biały dzień

    PiS ma swoje wady z tą ciosaną siekierą taktyką na czele ale
    przynajmniej dąży do równowagi, normalności... do takich prostych rzeczy
    potrzebnych elektoratowi.
    A że totalnym się to nie podoba...

    Muszą się do tego przyzwyczaić bo to nie jest jakiś wybryk natury i
    można go zagadać czy zakrzyczeć.

    To jest wychylenie wahadła po wielu latach lewackiego antyludzkiego
    przegięcia. NIE. NIE w Polsce. Na całym świecie.

    Życie :-)

    PS. Taki termin "prawo nabyte" np. do emerytury.
    Że ludzie dłużej żyją i nie starczy?

    Pracy też nie starczy. To nie jest rozwiązanie.