  • Data: 2018-08-25 20:13:27
    Temat: Re: Czy można było zapobiec kradzieży OFE?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.08.2018 o 20:04, z pisze:

    > Prawidłowa konstatacja.
    > I dlatego PO przerżnęło wybory bo naród miał dość robienie w h... i to
    > bezczelnie w biały dzień

    No ale teraz uważaj, żebyś dysonansu nie załapał - to pis pozwalniał
    kobiety w ciąży i na urlopach macierzyńskich w imię polityki
    prorodzinnej (zatrudnienia córek leśniczego). PO z tego co mi wiadomo
    tego nie robiła - a przynajmniej nie został żaden ślad w orzecznictwie.

    > PiS ma swoje wady z tą ciosaną siekierą taktyką na czele ale
    > przynajmniej dąży do równowagi, normalności... do takich prostych rzeczy
    > potrzebnych elektoratowi.

    Normalnością nazywasz obchodzenie kodeksu pracy i tłumaczenie, że nie
    można oczekiwać od podmiotów rządowych, że będą przestrzegać kodeksu
    pracy? Normalnością nazywasz zapewnienie przez sprawozdawcę ze strony
    rządowej w czasie obrad komisji, że żadne kobiety w ciąży i na urlopach
    nie zostaną oxczywiście zwolnione i on sobie takiej sytuacji nie
    wyobraża, a potem ten sam (Zbigniew Babalski) osobiście je powygaszał?
    Masz dziwne poczucie normalności.

    > PS. Taki termin "prawo nabyte" np. do emerytury.
    > Że ludzie dłużej żyją i nie starczy?

    Ciwkawe, że o tym wspominasz. To właśnie pis ma w dupie prawa nabyte i
    "prawo nie działa wstecz".

    Shrek