  • Data: 2018-08-23 14:08:38
    Temat: Re: Czy można było zapobiec kradzieży OFE?
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 23 Aug 2018 13:34:31 +0200, J.F. napisał(a):

    > "Eksperci, którzy tworzyli PESEL, teraz dowiedzieli się, że w wykazie
    > przygotowanym przez IPN na potrzeby nowej ustawy zostali umieszczeni
    > wśród ,,funkcjonariuszy wykonujących pracę na rzecz totalitarnego
    > państwa". Skutek jest taki, że za pracę przed 1990 r. mają mieć
    > obniżoną stawkę do 0,0 proc. za każdy rok służby. Co więcej, nawet
    > jeżeli po 1990 r. odprowadzali wciąż wysokie składki, to i tak nie
    > dostaną więcej, niż wynosi przeciętna emerytura wypłacana przez ZUS
    > (ok. 2053 zł brutto). To w niektórych przypadkach kilka razy mniej,
    > niż ich obecne emerytury."

> [...]

    Ustawę opracowali misiewicze, więc nie należy się niczemu dziwić, bo
    nieuctwo jest agresywne i pewne siebie.

    Nie tylko informatycy zostali resortowymi dziećmi, ale również sportowcy z
    klubów gwardyjskich, czyli milicyjnych:
    https://epoznan.pl/news-news-79656-Pilkarze_zlotej_j
    edenastki_z_mniejszymi_emeryturami._Bo_grali_w_resor
    towych_klubach

    "Wśród milicyjnych klubów była między innymi Olimpia Poznań, ale też
    Gwardia Warszawa, Polonia Bydgoszcz czy Wisła Kraków. To właśnie w tym
    ostatnim klubie grał Kazimierz Kmiecik - jeden z najpopularniejszych
    piłkarzy lat siedemdziesiątych. Był zawodnikiem reprezentacji Kazimierza
    Górskiego, złotym i srebrnym medalistą z Igrzysk Olimpijskich w Monachium i
    Montrealu, a także brązowym medalistą Mistrzostw Świata w 1974 roku. Dziś
    podlega dezubekizacji - Tak, jestem w takiej sytuacji - mówi w rozmowie z
    Gazetą Wyborczą Kmiecik i dodaje - Liczę, że to się wyjaśni. To się musi
    wyjaśnić. Liczę, że decyzje zostaną zmienione. Muszą dojść do tego wniosku.
    W reprezentacji Górskiego grali także Jerzy Kraska z Gwardii Warszawa oraz
    Antoni Szymanowski - wieloletni zawodnik krakowskiej Wisły."

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Jednym z symptomów nadchodzącego załamania nerwowego jest przekonanie,
    że nasza praca jest szalenie ważna"
    Bertrand Russell