  • Data: 2006-02-16 10:37:54
    Temat: Re: Czy moge sie ostrzeliwac?
    Od: WW <w...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Leszek napisał(a):

    > I będzie od tej pory miał prawo używania tytułu Chucka Norrisa ;))

    Chuck Norris nie boi sie broni, to bron boi sie
    Chuska Norrisa.

    > Wyciąganie broni na widok stojacych wokół i mierzących do mnie z broni
    > zamaskowanych osobników jest debilizmem a nie obroną konieczną.

    Tu masz calkowita racje ;-)
    Widzialem ten film w TVN i przyszlo mo do glowy co
    bym zrobil bedac na miejscu atakowanego, w kafejce
    w ktorym i atakowany siedzial albo idacym po ulicy
    swiadkiem.

    > Wątkotwórcy już za same takie myśli powinni odebrać pozwolenie na broń,
    > jeśli (w co wątpię) pozwolenie takie zdobył..

    Tego nawet nie mysl, bo mi naprawde zabiora ;-(

    Pozdrawiam
    WW