  • Data: 2006-02-16 15:13:18
    Temat: Re: Czy moge sie ostrzeliwac?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie, bo wtedy sad bedzie dociekal dlaczego go tylko nie zraniles np. w noge

    moiwmy o konretnym przypadku, biegnie 3 dresow z kijami i krzyczy
    zapierd. Cie. TUtaj jest MOIM ZDANIEM przekroczenie granic obrony bylo
    wynikiem strachu usprawiedliwionego okolicznosciami PATRZAC na to
    obiektywnie.

    > Mam nadzieje, ze moje dziecko jest dobrze wychowane i wie, ze po cudze
    > nie wolno siegac.

    zebys sie nie zdziwil, to nie kwestia wychowania, tak jak Ty mowi
    znaczna czesc rodzicow osob przebywajacych w wiezieniach

    > Jesli dzisiaj pozwolisz swojemu dziecku ukrasc jablko to co ukradnie jak
    > dorosnie?

    gruszke? To ma byc uzasadnieniem pozwolenia zabijania ludzi z byle
    powodu? Minister sprawidliwosci spoleczniej Zbigniew Ziobro dazy do tego
    azeby zalegalizowac powszechnie potepiany czyn jakim jest sprowadzenie
    zycia ludzkiego do glupieko przedmiotu kosztujacego zaledwie kilka zlotych.

    > ??
    > Podobno takiego nie ma.

    tutaj doskonalosc polega na uspieniu czujnosci prokuratury. KAZDA obrona
    moim zdaniem powinna zostac sczzegolowo przeanalizowana aby niedopuscic
    do sytuacji w ktorej czlowiek ktory zinscenizowal obrone konieczna by
    BEZKARNIE zamordowac drugiego czlowieka pozostał nieukarany.
    Powinno sie do tego celu powolac <nieoficjalnie> 'urzad', ktory by
    dysponował 'sprzetem szpiegowskim' umożliwiajacym dokladne
    przeswietlenie 'broniacego sie'. Aby wykluczyc naduzycia.

    P.