    From: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy moge sie ostrzeliwac?
    Date: Thu, 16 Feb 2006 01:31:02 +0100

    Paweł Sakowski napisał(a):

    > Zgodnie z zasadą proporcjonalności masz prawo w ramach obrony koniecznej
    > ich najwyżej siłą zakneblować, żeby przestali krzyczeć :)

    no właśnie i to jest chore... jak na mnie leci 30 chłopa i krzyczą to co
    mam robić ? dzwonić na policję ? Ostatnio koło 2 w nocy jakaś kobieta
    krzyczała na ulicy "ratujcie, biją", to pierwsze co zrobiłem to
    zadzwoniłem na Policję, podałem adres itd, dla tej policjantki
    najważniejsze było żebym powiedział jak się nazywam, trzy razy się
    pytała czy napewno nie chcę powiedzieć. Kilka chwil później pojawiła się
    jakaś grupka ludzi i pomogli tej biednej kobiecie, przez następne 25
    minut policji dalej nie było, kobieta poszła do domu i wszyscy inni też
    sobie poszli. To po co mam dzwonić ?

    sg