  • Data: 2004-07-12 16:08:00
    Temat: Re: Czy mogę coś zrobić?
    Od: ~Ania<~Anula69@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wymeldowany jest na pewno. Jeżeli chodzi o adres parokrotnie
    zapewniał męża że "nowy adres już podał we wszystkich instytucjach".
    Było to ~6 miesięcy po zakupie mieszkania - teraz nie mamy z nim
    kontaktu (my ze swoim starym adresem załatwiliśmy to w 2 m-ce). W
    akcie notarialnym figurował jako "bez stałego zameldowania z
    adresem do korespondencji...." . Czyli jakiś adres mam. Jeśli chodzi o
    zawiadomienie organów ścigania - to co? Mogę tylko domniemywać że
    posługuje się (chyba) sfałszowanym (bo nieaktualnym) jakimś
    dokumentem (obowiązek zmiany chyba jest). Czy nie będę miała z
    tego powodu jakiś problemów? Kogo zawiadomić - policję? Z drugiej
    strony jak przyjdą jacyś "krewcy" wierzyciele i nie będą na dzień dobry
    pytać o nazwisko?

    Ania

    -> http://usenet.pomocprawna.info