  • Data: 2004-07-12 15:51:25
    Temat: Re: Czy mogę coś zrobić?
    Od: "Robert Tomasik - praca" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "~Ania" <~Anula69@op.pl> napisał w wiadomości
    news:ccuadq$2nu$1@fargo.cgs.pl...

    Należy się upewnić, czy gość się na pewno wymeldował z mieszkania. To
    pierwsza rzecz. po za tym, to niekoniecznie zbywca mieszkania musi być
    oszustem. Może się zdarzyć, że zgubił dowód osobisty i teraz ktoś robi
    zakupy na jego konto. Jeśli jest możliwość, top należało by się z nim
    skontaktować w tej sprawie. Jeśli nie ma, to są dwa wyjścia. Albo oddawać na
    poczcie z adnotację, że taka osoba pod tym adresem nie mieszka, albo
    powiadomić o fakcie organa ścigania. tylko trzeba by było podać z jakich
    banków przychodzą takie przesyłki.