    From: Icek <i...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy moga mnie "wyrzucic jak psa na ulice"?
    Date: Tue, 27 Dec 2011 16:09:15 +0100

    > Skoro jego KOMPLETNIE nie interesuje moja - bardzo trudna - sytuacja, czemu ja
    > mam aż tak bardzo wczuwać się w jego sytuację, o wiele prostszą przecież?

    > Owszem, obraziłem się - nie interesuje mnie zdanie takich fajfusów, których
    > nawet nie interesują okoliczności, a potrafią jedynie liczyć swoje "kochane
    > pieniądze".

    a gówno Ci do tego jakie ktoś ma podejście do kasy. Należy mu się jak
    psu buda i nie Tobie kontrolować czy mu ta kasa jest potrzebna czy nie.

    A może ma chore dziecko i nie ma na lekarstwa ?

    > Poza tym, nie pytałem o twoje zdanie; to, o co pytałem, widać na samym
    > początku w cytacie z mojego postu. Swoje prywatne zdanie zachowaj dla siebie.

    to po co tu przychodzisz jak nie chcesz znać innych "prywatnego zdania"

    > Życzę ci serdecznie, abyś sam znalazł się kiedyś w takiej sytuacji - i żebyś
    > wtedy sobie przypomniał, co tu napisałeś.

    to w jakiej kto jest sytuacji zależy w dużej mierze od niego.

    > Owszem, zorganizowałem pożyczkę, było to niełatwe - ale otrzymam ją dopiero w
    > połowie stycznia; dlatego uregulować zaległości (i wyprowadzić się) będę w
    > stanie dopiero z końcem stycznia. Niestety: właściciel nie chce słyszeć o
    > zaczekaniu.

    sorry. Czemu chcesz wymuszać swój pobyt. Nie masz kasy to wypad. Życie
    jest brutalne.

    Ja nie mam kasy na paliwo to nie zatankuje. Nie mam kasy na KFC to nie jem.

    A od pomocy w trudnych sytuacja jest rodzina, znajomi, opieka społeczna
    i pare innych.

    Icek