  • Data: 2011-12-27 16:03:36
    Temat: Re: Czy moga mnie
    Od: Icek <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-26 17:36, Lokator pisze:

    > Czy to znaczy, że dobrze interpretuję sprawę, iż nawet, jeśli zapisy umowy
    > były "ostrzejsze" - to w sytuacji, gdy są one sprzeczne z postanowieniami
    > przepisów "o ochronie lokatora", są one po prostu nieważne?

    > Czyli w zasadzie nie można mnie zmuszać do "przekazania lokalu" w tym okresie?

    prawo prawem ale jak rozpocznie remont i Ci wymontuje okna, drzwi,
    odłączy prąd i wodę to możesz mieć dach nad głową a faktycznie czuć się
    jak pod mostem.

    Mnie wkurza na maxa niepłacenie i nie dziwie się człowiekowi który czeka
    na kase i jej nie dostaje.

    Postaw siebie w sytuacji: pracujesz (świadczysz prace) a pracodawca:
    Panie lokator, w listopadzie pensji nie będzie. Myślisz OK. Poczekam.
    Przychodzi grudzień a szef nic. Przychodzi nowy rok i pytasz się szefa
    co tam a on: Panie lokator, mam problemy, poważne problemy, będę miał
    kase za 3 tygodnie.

    Co sobie myślisz ?

    Icek